بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

پورشه

سایت اختصاصی پورشه ،‌ یه سایت لوکس و ماه که به شدت عاشقش هستم و همیشه خبرهاش رو دنبال می کنم، بهش یه سری بزنید حتما خوشتون میاد ، البته اگه مثل من تب ماشین داشته باشید . آخه پورشه ماشینیه که با ماشینهای کمونیستی پژو و فولکس واگن خیلی فرق داره و واقعا هر کسی نمیتونه سوارش بشه ،‌ حتی خود پولدارهای اروپایی ... تولیدش هم انبوه نیست .
تو قسمت Driving Schools  سایت ، یه مطلب جالب هست در مورد آموزش رانندگی برای کسایی که می خواند از رانندگی لذت ببرند، توسط کارشناسای خود پورشه و با ماشینهای خودشون. تصمیم دارم ثبت نام توی این کلاسها رو جزء یکی از برنامه های صد ساله دوم زندگیم قرار بدم.

ایشاا... همیشه همه آقا پسر ها این دوتا چیز رو داشته باشند :
۱. ماشین خوشگل
۲. زن خوشگل !!
در مورد خانم ها هم :
۱. ماشین خوشگل
۲. شوهر پولدار !! (‌کور یا کچل بودنش اصلا مهم نیست !)

( اینها رو هم گفتم  که نگین لاله !!! )

                                                                       آموزش پورشه



پورشه در دبی