بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

! Round II : Ding

حدود یه هفته پیش ، پلیس در حال تعقیب یه پژو زرشکی بوده ، همینطور تعقیب و گریز ادامه پیدا می‌کنه تا چهار راه نخل ناخدا. اونجا پژو رو نگه میدارند. ( حالا از جزئیات خبر ندارم ) بعد پلیس ها که پیاده میشند راننده پژو هم پیاده میشه و یه اسلحه کلاشینکف رو از تو ماشین در میاره ، گلنگدن رو می‌کشه و پلیسها رو به رگبار می‌بنده . سه چهار تا پلیس در جا می‌میرند راننده پژو هم سوار میشه و فرار می‌کنه.
..........................................................
از قضا همون روز حادثه یه نفر زنگ می‌زنه ۱۱۰ و گزارش یه ماشین مشکوک رو می‌ده ، (چون یه بنده خدایی توی محلمون ماشین پژو زرشکی داره و از طرفی رفت و آمد هم زیاد داره). حالا چند روز پیش تمام پلیسهای شهر ریخته بودند توی محله ما از زمین و آسمون خونه طرف رو محاصره کرده یودند ، همه جا پلیس ها با اسلحه آماده وایستاده بودند .به سلامتی هر چی ماشین پلیس و گشت و اطلاعات و یگان ویژه و ... بود دیدیم ! همسایه ها هم که ماشا ا... یکی از یکی خاله زنک تر ! پیر و جوون و مرد و زن جمع شده بودند ببینند چه خبره ! بعدش هم تمام زندگی بنده خدا رو به هم ریختند و بردنش که ازش بازجویی کنند. آخر شب ساعت ۱۲ هم ولش کردند. خلاصه اینکه کار این همسایه ما نبود ، البته هنوز جلسه دادگاهش تشکیل نشده ! ولی کار هر کی بوده خیلی به کارش وارد بوده...
........................................................
خلاصه‌ای بود بر حادثه‌ای که ممکنه تو هر شهری اتفاق بیافته. خوب در قضاوت نمیشه چیزی گفت. حتی ریشه یابیش هم یه مقدار سخته ، یعنی مثنوی هفتاد من کاغذ می‌خواد. یاد اون حادثه ۲ سال پیش توی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس افتادم که اونجا هم چند تا قاچاقچی بیمارستان رو محاصره کرده بودند و چند تا پلیس رو که توی دستشویی قایم شده بودند تک تک کشته بودند و رفته بودند به همین راحتی ...اون موقع با خودم فکر می‌کردم شاید دیگه از این اتفاق ها پیش نیاد ، اما هر چی زمان بیشتر می‌گذره مثل اینکه جامعه داره بی ثبات تر میشه ! خدا به هممون رحم کنه !
یه سری مسائل حاشیه ای  :
 ۱- پلیس ها در مراسم تفتیش از خونه همسایه ، تمام گاوصندوق طرف رو خالی کردند و صد و پنجاه هزار تومن پول نقد رو برداشتند ، اما صاحب خونه می‌گفت که توی پرونده نوشته بودند پنجاه هزار تومن ، یکی به من نادان بگه این صد هزار تومن الان کجاست ؟
۲- اوناحتی سیم شارژر موبایل طرف رو هم بردند !
۳- بعد از ماجرای درگیری توی چهار راه نخل ناخدا ، یه عالمه مامور مسلح اون طرف ها عین زنبور می‌چرخند ! حتی توی شاخه درخت ها هم  قایم شدند.
۴- اگه کسی جزئیات بیشتری می‌دونه بگه.
........................................................
حالا که حرف از خلاف و این صوبتا شد ، شعار هفته جدید رو بخون !

نظرات 11 + ارسال نظر
سیاورشن شنبه 7 آذر 1383 ساعت 03:55 ب.ظ http://siavarshan.tk

سلام . متاسفانه من در مسائل سیاسی اجتماعی فرهنگی و غیره نمی تونم نظر بدم . چون رد صلاحیت شدم . ولی نگارشت خوبه. تبریک می گم.

آونگ شنبه 7 آذر 1383 ساعت 04:18 ب.ظ http://avang79.blogspot.com

سلام خیلی خوب نوشی وخوب کاری کردی که اطلاع رسانی میکنی من که توی همین شهر زندگی میکنم خبر نداشتم!!!
اما یکی نیست به این آقایان ۱۱۰ عزیز بگه به جای دستگیری دخترها وپسرها وگیر الکی دادن به اونها ومنکر این شدن که جامعه ما مثل آمریکا نیست واینجا سرزمین وحی است!!!!بروند یک فکری کنند که همه دیگه امرزوه اسلحه دستشان است وخیلی راحت حتی ساده تر از آب خوردن آدم میکشند و خونریزی راه میندازند!! یک جامعه سراسر خشونت وطغیان ویک عده اشخاص عصبی ومشکل دار و....

همین آقایان ۱۱۰ هفته پیش کلی به من کمک کردن!!! شرح ماجرا بزوذی در وبلاگ غنچه خواب!

سینا یکشنبه 8 آذر 1383 ساعت 03:08 ب.ظ http://amantis.blogsky.com

ممنون از یادداشتت
اینکه جامعه در حال انحطاطه درسته ما توی عرفان و متافیزیک بهش می گیم Devolution . دقیقا به همین دلیله که علوم عرفانی کاملا در شرایط موجود ضروری هستند. چون عرفان و قدرتهایی که به آدمها می ده باعث می شه تا اندک افراد مستعد و بصیری که وجود دارند با نیروی عرفانی ویژه و خلوص روح از پس مشکلات زندگی متمدن حیوانی بر بیان و خودشون رو و دیگران رو نجات بدن.

دختر خلیج دوشنبه 9 آذر 1383 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.dokhtarekhalij.persianblog.com

من دیر به دیر آپدیت میکنم. ساری. بای

عارف سه‌شنبه 10 آذر 1383 ساعت 12:22 ب.ظ http://gorohearef.persianblog.com

SALAM VEBLOGE GHASHAN GI DARI BE MA HAM SAR BEZAN

عادل جمعه 13 آذر 1383 ساعت 09:27 ب.ظ http://www.eby.blogsky.com

سلام خوب هستی صادق جان برو تو سایت یه نگاه بنداز سایت اصلی راه افتاده ولی اگه خواستی عضو بشی اول به من خبر بده
www.parsehnam.com

سیاورشن پنج‌شنبه 19 آذر 1383 ساعت 02:17 ق.ظ http://siavarshan.net.ms

سلام. کجایی؟
فکر کنم از بس تو طراحی قالب غرق شدی وقتی برات نمونده ها ؟درسته؟

چوک خواجه طا شنبه 21 آذر 1383 ساعت 08:21 ب.ظ http://musicplanet.persianblog.com

go

کامیرا یکشنبه 22 آذر 1383 ساعت 02:50 ب.ظ

Where shold i go ?

آونگ چهارشنبه 25 آذر 1383 ساعت 07:22 ب.ظ http://avang79.blogspot.com

سلام کجا هستی؟خیلی وقته جیزی ننوشتی
منتظریم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد