بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

! Dont fool me with your fucking ideas

در مورد نشست وبلاگی چیزی نمی گم چون بقیه دوستان لطف کردند و همه چیز رو بررسی کردند. من فقط چند تا جوابیه می دم :

سیاورشان : از بوشهری ها تعریف کرده. وبلاگ نویسای بوشهری کار خوبی کردند که خانه وبلاگ نویسان رو تاسیس کردند. اما یکی به من بگه اساسنامه و  بازرس علی‌البدل به چه درد یه وبلاگ نویس می خوره ؟ هنوز هیچی نشده چرا باید خودمون رو محدود این جور چیزا بکنیم ؟ انتخابات و کاندیدا و شورا و ...

دختر خلیج : از اومدنش به نشست اظهار تاسف کرده و گفته که شرم آوره. چون از اینکه توی یه جمع بزرگ بوده یه مقدار احساس نا امنی می کرده. دختر خلیج، مطمئن باش که توی زندگی به مشکلات و مسائل بزرگتری بر میخوری و شاید توی جمع های بزرگتری قرار بگیری و تازه مجبور بشی از خودت دفاع کنی ! پس هنوز زوده که خودتو ببازی ! البته در مورد اون شب بهت حق می دم. بعضی از آقایون یه مقدار کم لطف بودند.

البته یه موضوعی هست که باید بگم. قرار چت رومی با قرار وبلاگی فرق داره. شاید بچه های چت خیلی خیلی باحال تشریف داشته باشند اما هر چی دارند و ندارند به خودشون مربوطه. همین جا بگم دست مسعود درد نکنه چون برای همین چند ساعت خیلی هماهنگی کرد و خیلی زحمت کشید و من از نزدیک شاهد فعالیت هاش بودم. اما  قرار وبلاگی رو هیچوقت نباید با قرار چتی توی یه ساعت و یه محل برگزار کرد. هر چند بچه های چتی تعدادشون خیلی بیشتر از وبلاگی هاست. یکی از سایت ها گویا محل قرار رو اشتباها پارک دولت عنوان کرده بود. از یکی شنیدم که حدود سی چهل نفر هم توی پارک دولت جمع شده بوند !

ناخدا : هدف از یک تجمع چت رومی سمت و سو دادن به مباحث و گفتگوهاست یا  نهایتآ  آشنایی . اما یک نشست وبلاگی می تواند دیدگاه یک نویسنده آماتور را دگرگون کرده و وسیله ای برای تربیت او برای نوشته های بهتر و حرفه ای تر باشد ٬ هدف بالاتر از آن به اشتراک گذاشتن  تجارب و اندیشه هاست ... باهات موافقم. همینطور با این حرفت : همیشه بهتر است از کنار هم بودن نهایت استفاده را ببریم. 


دنیای برتر : حرف جالبی زد. گفت من توی وبلاگ شما چند نفر بیشتر از چهل پنجاه تا لینک می‌بینم که از قرار معلوم همشون هم بندری هستند اما چرا توی نشست، ما وبلاگ نویسها همش شش هفت نفر بیشتر نبودیم ؟ من هم از خودم پرسیدم چرا ؟یه روز به مسعود گفتم که می‌خوام اونایی رو که فعال نیستند و دیگه نمی‌نویسند حذف کنم اما گفت که نه، تازه لینکدونیت داره باحال میشه. لینکدونی باحال به چه درد من می خوره ؟ وقتی نصف بیشترشون آخرین پستشون مال هفت ماه پیش بوده ؟

از امروز با هر پست جدید دو سه تا وبلاگ رو که دیگه نمینویسند حذف می کنم. حداقل تنها فایده ای که داره اینه که وبلاگ خلوت تر میشه. از حقیقت نمیشه فرار کرد. به غیر از ده دوازده وبلاگ و دو سه تا فتو بلاگ ( که انصافا کارشون در حد عالیه ) کسی به طور جدی مطلب نمینویسه.

........................................................................
هنوز هم هر چی هست و نیست توی پایتخته :

عکسهای چهارشنبه سوری در بندرعباس سیتی.  از وبلاگ لور.
عکسهای چهارشنبه سوری در شهرک غرب تهران. عکاس : مجید عزیزی.

پیشاپیش سال نو مبارک.

نظرات 9 + ارسال نظر
سیاورشن شنبه 29 اسفند 1383 ساعت 01:34 ق.ظ http://siavarshan.blogsky.com

سلام دوست عزیز ........خب مزیت اساسنامه و دیگر تشکیلات این است که دیگر کسی نمی تواند بگوید بالای چشمتان ابروست هرچند هم که بالای چشم همه ما ابروست.......... من نگفتم ماهم بیاییم و همین کار رو بکنیم گفتم از همت و پشتکار و اتحاد اونا درس بگیریم..........من هم به روزم .........حتما بیا..........

تنها شنبه 29 اسفند 1383 ساعت 03:08 ق.ظ http://khod.blogfa.com

درست حدس زدید دوست من ..من مدت ۱۹ سال است که در بندرعباس هستم ساکن کوی ملت.اگه لطف کنید و کاری را که گفتید انجام بدهید سپاسگذار خواهم بود..من وب شما رو در آدرسهایم میگذارم ..امیدوارم موفق باشید برای اولین بار بود که به وبلاگ شما سر میزدم ..برام خیلی جالب بود..دوست عزیزم سیاورشن که به من خیلی لطف دارن ..هم از شما و هم از ایشان ممنونم.

حمیدرضا شنبه 29 اسفند 1383 ساعت 09:29 ق.ظ http://bandarmusic.persianblog.com

حالا بیا و ببین

امیر شنبه 29 اسفند 1383 ساعت 11:48 ق.ظ http://kargahhonar.blogsky.com

نخسته . نشست وبلاگی ... نمیدونم والا شاید بشه نتیجه ای گرفت شایدم بشه نتیجه ای نگرفت والا نمن نمیدونم . فقط موفق باشی تو وبقیه بچه ها .... شاد باشی

ساهیک شنبه 29 اسفند 1383 ساعت 08:49 ب.ظ http://www.tabar.blogsky.com

المیراجان درودبرتو...من اگرچه دربندرعباس نیستم ولی ایجادیک کانون را مهم میدانم چراکه دوستان را بهم پیوند می زند وهمه ازحال هم با خبربوده ودرمواقع لزوم به کمک هم می شتابند...نوروز.وبهاروسال نو بر شما تهنیت باد...

یداله شهر جو یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 08:22 ق.ظ http://www.nima283.blogsky

دوست خوش ذوق ومنتقدم سلام اول از اینکه جواب همه انتقادها را با دلیل داده ای خوب است هر چند شاید بعضی از آنها درست نباشد ولی دوست خوبم شماکه این نظرات مفید را ارایه می کنید بهتر نیست در مورد یک تشکل منظم وهدفمند بیشتر فکر کنید شاید ابتدا کمی دست وپا گیر باشد ولی بدون شک در آینده مفید خواهدبود ببخشید که روده درازی کردم به من هم سر بزن خوشحال می شم

پرچین دوشنبه 1 فروردین 1384 ساعت 08:37 ق.ظ http://parchin.blogsky.com

عید بر بچه های بندر مبارک
مخلص همشون هستیم.
/رضا.

قاصدک دوشنبه 1 فروردین 1384 ساعت 03:59 ب.ظ http://636.blogsky.com

اعتدال بهار لحظه زیبا شدن زمین تجلی رویش و زایش آغاز بهاری دل انگیز را شاد باش می گم امیدوارم همیشه گل خنده هات چون خورشید بهاری درخشنده باشه.......
......قربانت قاصدک.

آ۱۴ جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 11:42 ب.ظ http://a12a14.persianblog.com

سلام راستش چون اومدم مینویسم هر نشستی میتونه خوب باشه اما بشرطی که به مسخره گرفته نشه بهر حال اینجور نشستا میتوونه مفید باشه به امید دیدار های بعدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد