بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

!Don't worry buddy, I will qualify you forever


"همیشه حرفی برای گفتن هست." این اولین جمله ای بود که سه سال پیش توی اولین پستم توی پرشین بلاگ نوشتم. اما متاسفانه به دلایلی آرشیو یکسال اول وبلاگ پاک شد. البته اون موقع خودم هم درست و حسابی نمی فهمیدم که چی دارم میگم!

 

بلاگ اسکای به دلایلی بازی در آورده. بعضی ها ربطش دادند به انتخابات و دستگیریها و درگیریهای اخیر. کسی چه می دونه ؟ قبلا هم گفته بودم که توی ایران هیچ اتفاقی قابل پیش بینی نیست مخصوصا اگه اون اتفاق نزدیک انتخابات بیافته ! حالا هر انتخاباتی! اما هنوز هیچ خبر رسمی از فیلتر شدن بلاگ اسکای  منتشر نشده. می گفتند توی تهران باز میشه اما وقتی با یکی از دوستان تهرانی که اینکاره است صحبت کردم، با قاطعیت گفت که بلاگ اسکای فیلتر شده. چون با فیلتر شکن باز میشه ولی در حالت عادی باز نمیشه. خوب البته سایت یاهو هم با فیلتر شکن باز میشه ... مهم اینه که فعلا نفس می کشه.

 

هر چی بیشتر به انتخابات نزدیک میشیم تنش ها هم بیشتر میشه. این اواخر قضایا خیلی شیر تو شیر شده.

 

می گند یکی از کسانی که خودش مدتها توی شورای نگهبان بوده و کارش بررسی صلاحیت افراد برای انتخابات بوده حالا خودش کاندید ریاست جمهوری شده و اتفاقا رد صلاحیت هم شده ! سوال اینه که کسی که خودش صلاحیت کاندید شدن نداره چرا باید در سمتی باشه که صلاحیت بقیه رو بررسی کنه؟ آیا مشکل از خود شخصه؟ یا از شورای نگهبان؟ یا قضیه چیز دیگه ایه ؟

و "اون بیچاره الان داره دق می کنه !" ... و ما همچنان سرگردان در پی پرتقال فروش ...

 

 

و همچنان در حاشیه انتخابات:

 

"بنویس بابا مثل هر شب نان ندارد ..."

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سهیک*** چهارشنبه 4 خرداد 1384 ساعت 08:10 ق.ظ http://www.tabar.blogsky.com

کامیراجان بادرودفراوان...بیچاره این رئیس جمهوران بی جمهور!
درجامعه ایکه چند و فسیل عهدپارینه سنگی برای ملتی با چند هزارسال پیشینه تاریخی تصمیم می گیرند! نوشتن ازانتخابات تعریف تکراری یک هزل است.ازکوچه پس کوچه های تاریک این سراب بیرون آی و بجای فکرونوشتن در باره این نمایش کمدی عصر بی خردی..درباره گل و گلزارودریا و جنگل و امید وعشق بنویس..بازهم تکرار می کنم هرگونه نگاه به این خیمه شب بازی نوعی تائیدآن است..تندرست و جستجوگرباشی.درباره شعرانتخابی من هم اگرکمی فکرکنی حتما افاده اش را پیداخواهی کرد.

:: جن زده :: چهارشنبه 4 خرداد 1384 ساعت 08:46 ق.ظ http://jenzade.blogsky.com

کامیرا جان با کارت داتک بلاگ اسکای در تهران باز میشه.
البته بگما داتک خیلی سایتهای دیگه رو بیخودی فیلتر کرده و از بلاگ اسکای و بقیه وبلاگها هم گزینشی چندتایی رو فیلتر کرده . من شنیده بودم بچه ها می خواستن دیگه داتک نخرن ولی هیچکس چیز بهتری بعنوان جایگزین براش معرفی نکرد.

دنیای برتر چهارشنبه 4 خرداد 1384 ساعت 10:55 ق.ظ http://donyaie-bartar.persianblog.com

سلام دوست عزیزم میبینم که افتادی تو فضای سیاسی .. احتمالا این سرور های بندر مشکل داشتن چون مشکل حل شده و الان دیگه بی فیلتر شکنم کار میکنه ... پیش من بیا دلم برات تنگ شده;-)

رضا چهارشنبه 4 خرداد 1384 ساعت 07:18 ب.ظ http://reza169.blogsky.com

سلام دوست خوبم
....از حیاط پشتی آواز جیر جیرکها خبر از رقص رود در چشمان باران می دهد و تو به انکار دانه اشکی دل آیینه می شکنی...
همیشه شاد زی

محسن پنج‌شنبه 5 خرداد 1384 ساعت 10:35 ق.ظ http://geno.blogsky.com/

سام در شهر مرده هیچ اتفا قی نمی افتد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد