بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

The Doric Coin

این روزها شاید پیشنهاد های زیادی از طرف شبکه های کسب درآمد هرمی و ستاره ای بهتون شده باشه. معروفترینشون هم گلد کوئیست بود که الان دیگه پرونده اش توی ایران تقریبا بسته شده.

خوب اگه با شخص متخصصی در امور اقتصادی مشورت کنید قطعا بهتون خواهد گفت که کل روال این کار، کاملا قانونی و منطقی هست (به غیر از شرکت هایی که با قصد کلاهبرداری دست به این کار می زنند) و قطعا هیچ کس این وسط ضرر نمی کنه مگه اینکه طرف آخرین فرد در این شبکه یا به عبارتی در قاعده این هرم باشه! نمی خوام اینجا آموزش راه بندازم چون همتون کم و بیش با نحوه این نوع کمپانی ها آشنایی دارید.

گلد کوئیست یه کمپانی خیلی معتبر بود و هست. اما چرا جلوش گرفته شد؟ به دو دلیل خیلی پیش پا افتاده اقتصادی! یکی عدم پرداخت مالیات در قبال اجناسی که وارد می کنه و دیگری هم خروج ارز از کشور.

دولت ایران به پرداخت مالیات اجناسی که گلدکوئیست به طور قانونی وارد می کرد تاکید کرد، اما حماقت این کمپانی وقتی بود که به جای قانونی حل کردن این مسئله، شروع کرد اجناس خودش رو به طور قاقچاق وارد کشور کردن. اونجا بود که بهانه دست گمرک ایران اومد و جلوش گرفته شد. بعد هم صدا و سیمای ایران که قربونش برم بلافاصله یک کلاغ چهل کلاغ کرد و اونجا بود که همه فکر کردند قضیه کلاهبرداریه!

خوب طبیعیه دولتی مثل ایران که با سیاست حمایت از تولید کنندگان داخلی خودش رو به آب و آتیش می زنه تا یه لنگه دمپایی از کشور صادر کنه و به جاش ارز وارد کنه، و از طرفی با فروش نفت، کمبودهای تحریم اقتصادی شیطان بزرگ!! رو جبران کنه، اونقوقت با مواجه شدن با همچین کمپانی هایی که هزاران دلار رو فقط از طریق یک نفر به راحتی از کشور خارج می کنه، سعی در بر اندازی اونها داشته باشه. اصلا این قصه سر دراز دارد!

اصلا بیاید این مسئله رو از طریق روانشناسی بررسی کنیم که چرا امثال این شرکت ها بین ملت دانشجو بیشتر رواج پیدا کرده؟ اونم توی ایران؟

یک کارمند بانک می گفت در هفته دست کم دو یا سه بخش نامه از مقامات بالا می رسه که از هر گونه نقل و انتقالات مالی برای کمپانی های مشابه جلوگیری کنید. و از طرفی بعد از قضیه گلد کوئیست، قراره در مجلس طرح هایی تصویب بشه و به قول معروف آب پاکی رو روی دست همه ما بریزند!

این هم آدرس دو کمپانی معتبر که نماینده هایی هم در دانشگاه آزاد خودمون دارند! فقط توصیه می کنم هر کاری می کنید با اراده انجام بدید تا هم خودتون یه چیزی گیرتون بیاد هم بقیه. و البته سریعتر!

http://www.empowerism.com

http://www.goldbiz.com

در هر حال این مطلب فقط دیدگاه خودم بود و به معنای تبلیغ یا تخریب هیچ کدوم از این شرکت ها نیست.

اما پیشنهاد همه کارشناسان اقتصادی به شما:

واقعا به فکر کسب درآمد هستید؟ چرا به بازار بورس فکر نمی کنید؟ چه راهی سالم تر و راحت تر و امن تر و در عین حال هیجان انگیز تر بورس؟ گفتم بورس... کسی می دونه تابلوی بورس بندرعباس کی به بهره برداری می رسه؟

پیشنهاد خود من :

تا حالا چیزی در مورد  فارکس بانک. شنیدید؟ فکر کنم بدونید کار یه دلال ارز چیه. از بانک یا هر جای دیگه ای ارز خریداری می کنه و توی جیبش نگه می داره و هر وقت ارز مقداری گرونتر شد می فروشه و سود می کنه! به همین راحتی! شما هم توی این بانک با پونصد هزار تومن حسابی باز می کنید و بانک هم به مقدار یک میلیون تومان بهتون وام می ده. بعد با یک و نیم میلیون پولی که دارید، از طریق اینترنت و با چند کلیک ارز می خرید و از همون طریق هم می فروشید و سودش هم مستقیما به حسابتون واریز میشه. هر وقت هم خواستید می تونید اصل پولتون رو پس بگیرید. و این قطعا مستلزم اینه که بدونید چه زمانی ارز گرونه و کی ارزون میشه. یه همین راحتی. چند تا لینک در مورد این نوع تجارت :

وبلاگ فارکس بانک

این هم آموزش کامل

برای اطلاعات بیشتر و برای اینکه فکر نکنید من هم می خوام کلاهبردای کنم برید روزنامه اقتصاد نوین هر روز رو بخونید که یک ستون جدا در همین مورد داره. راستی، کسی پونصد هزار تومن پول داره به من قرض بده ؟!!! زود بهش بر می گردونم!

......................................................................

بد جوری رفتیم توی مد اقتصاد و پول! خرده نگیرید که تو دیگه چرا و از این صوبتا. حکایت اون جمله است که مرد می خواهد زندگی را در نوردد! عجب حکایتی داریم ما با این کامنتها! پست قبلی فقط یه متن ترجمه شده بود که توی یکی از کلاسهای ترجمه روش کار کردیم و به نظرم جالب اومد و گذاشتمش توی وبلاگ. هیچ ربطی هم به مرد سالاری و فمینسم و حق و حقوق پایمال شده بعضی ها توی ایران نداشت. خوب اگه کسی متن مشابهی در مورد زنان داره بیاره، ما با آغوش باز استقبال می کنیم!

نظرات 18 + ارسال نظر
من جمعه 15 مهر 1384 ساعت 04:11 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

ای بابا ما یه بار گول اینا رو خوردیم واسه هفت پشتمون بسه.. خاطرت هست برادر؟!

سیاورشن جمعه 15 مهر 1384 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام ...کی ازول بدش میاد ؟....من زیاد بهش فکر نمی کنم ...

صبرا شنبه 16 مهر 1384 ساعت 09:07 ق.ظ http://sabra.blogsky.com

من دیگه از هر چی کسب درآمده حالم به هم می خوره . ما یه بار اومدیم با کلاس بشیم . کسب درآمد اینترنتی و این صوبتا ۰۰۰/۷۰ تومندادیم نرم افزار خریدیم دانلود کردیم . ای میل می زدیم . ماه سوم ۱ دلار بهمون دادن گفتن صبر کن زیاد می شه . دردسرت ندم . سر هشت ماه من ۱۲ دلار گیرم اومد . تعطیلش کردم .

بپ گپو شنبه 16 مهر 1384 ساعت 11:25 ق.ظ http://bapgapuo.blogfa.com

با سلام
شاید تمام چیزایی که اینجا نوشتی درست باشه اما با این همه کلاهبرداری که توی این جامعه وجود داره بازم توقع دارین که مردم این حرفا رو باور کنن و پولشونو بریزن توی ای شرکتها
من که بعید می دونم شما چطور ؟

علی اکسیر شنبه 16 مهر 1384 ساعت 08:20 ب.ظ http://eksir.blogfa.com

سلام.مگن پول چرک کف دسته من میگم اگه اینجوره پس چرا پولدارا که اینقدر کف دستشون چرک داره اینهمه حال میکنند و به ریش ما که اینهمه بهداشتی هستیم میخندند؟

مهدی شنبه 16 مهر 1384 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.banderekhoobom.blogfa.com

خدا بشته تادیت
همش به خودت
پولدار بودی بما هم تحویل بگه .

نازنین یکشنبه 17 مهر 1384 ساعت 02:20 ق.ظ http://avang79.blogsky.com

سلام می بینم که داری کم کم مایه دار میشی رفتی توی کار بورس وپول و تجارت وسرمایه گذاری.آفرین!
راستی خبر بورس بندر را بیا از من بگیر من با یکی از اعضای هیئت مدیره فامیل هستم.
برایت آرزوی موفقیت دارم

دوست تو یکشنبه 17 مهر 1384 ساعت 09:33 ق.ظ

وبلاگ تو برای من وبلاگ جدی ایی محسوب می شود .کاش مطالب جدی تری در اینجا بگذاری .من دوست دارم باز هم به تو سر بزنم اما اگر...چه بگویم.

[ بدون نام ] یکشنبه 17 مهر 1384 ساعت 12:42 ب.ظ http://bandariha.blogsky.com

من به این شرکت ها اعتماد ندارم پول دراوردن سخته البته برا من بای

نقابدار یکشنبه 17 مهر 1384 ساعت 08:18 ب.ظ http://masking.blogsky.com

سر خود را پایین انداخته رد شوید. توقف بی جا مانع کسب است.

کریم یکشنبه 17 مهر 1384 ساعت 08:43 ب.ظ http://www.kybest.blogsky.com

سلام
ما اون بالی نقشه ایران شما هم اون پایین نقشه ایران .... بازاره مرواید بندر عباس خیلی جالب بود ...یه بار به بندر عباس اومدم ولی خیلی گرم و شرجی هست یعنی غیر قابل تحمله.......ولی دریاش زیباست ......این شرکت های چرندو پرند را هم ول کن ......همش کشکه.....بای

سعید دوشنبه 18 مهر 1384 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.beg00chera.persianblog.com/

سلام ... آقا اتفای اینجا اومدم ... می گما! به نظرت اگه بریم خود دلار رو چاپ کنیم بهتر نیست ( چشمک) در مورد بورس هم که بیخیالش .... گلد هم که کشتنش ... من که تو فکر دست فروشیم ...

یهیا سه‌شنبه 19 مهر 1384 ساعت 03:42 ق.ظ

salam be nezare me har kari kami risk shavten ,dar zemn agha kaira faghat dar moorede ie sherkat etlaate lazem eidaden,ei gooyo ei maidon zedabad chako chookone khoobomo

اکسیر چهارشنبه 20 مهر 1384 ساعت 04:33 ب.ظ http://eksir.blogfa.com

کجایی مرد مومن کم پیدایی نکنه .......

لیموی صورتی چهارشنبه 20 مهر 1384 ساعت 05:23 ب.ظ http://pacifc.blogsky.com

اینارو قبلا خونده بودم ولی نظر نداده بودم...شرمنده!
شنیدم تولدته..
راس میگن؟!
پس تولدت مبارک!

صبرا پنج‌شنبه 21 مهر 1384 ساعت 10:35 ق.ظ http://sabra.blogsky.com

با هفتا دریا پر عشق و اشتیاق و پولک
با هفتا آسمون پر از گلای یاس و میخک
یه قلب عاشق (؟) با یه حس بی قرار و کوچک
فقط می خواد بهت بگه تولدت مبارک

قاصدک پنج‌شنبه 21 مهر 1384 ساعت 02:54 ب.ظ http://payizan.blogsky.com

سلام کامیرا
تولدت مبارک
می گن تولدته مبارکههههههههههههههه
چرا خبر ندادی می خواستی شیرینی ندی خسیس خان:D

مجتبی پنج‌شنبه 21 مهر 1384 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.faseleha.com

سلام خوبی منم زیاد اعتقاد ندارم راستی سایت ما افتتاح شد خوسحال می شم به هم سر بزنی یک سایت از طرف بچه های بندر فامو نادیا اشک سفی چاکریم خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد