بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

فوتبال در گرما و شرجی صد و بیست درصد بندرعباس!

چند ساعتی تا آغاز اولین بازی تیم ملی فوتبال ایران با تیم مکزیک مونده و همه دارند لحظه شماری می کنند. من که شخصا هیچ علاقه ای به فوتبال ندارم و هنوز تصمیم نگرفته ام که اصلا بازی رو نگاه کنم یا نه! اما خوب نمیشه از جو موجود در جامعه فرار کرد! امروز یکی از اساتید که به شدت فوتبال دوست است بهم گفت: بعد از بازی ایران می اید تو خیابون سرو صدا راه بندازین یا نه؟ منم خبر کنید!

خلاصه اینکه کم کم ما هم داریم جو گیر می شیم! نشون به اون نشون که شهرداری بندرعباس اقدام جالبی انجام داده و اولین تلویزیون بزرگ شهری رو در پارک دولت نصب کرده و اولین بهره برداری هم همین بازی فوتبال امروز هست! خلاصه اینکه تشریف بیارید بازی فوتبال در خدمت باشیم به صرف گرما و شرجی صد و بیست درصد!

نمیدونم با این گرما کسی هم میاد یا نه... ببخشید! جواب که صد در صد مشخصه! جای سوزن انداختن نخواهد بود، ببین کی گفتم! احتمالا برم سر و گوشی آب بدم و شاید عکسهایی هم بگیرم.

فقط اومدم همین رو بگم و برم!

..........................................

به روز شده:

خوب اینم از بازی! خوبیش این بود که رفتیم بیرون و هوایی خوردیم و چند تایی عکس هم از ملت فوتبال دوست گرفتیم! من از فوتبال چیزی سر در نمیارم، اما حدس می زنم که ایران بازیهای باقیمانده اش رو هم ببازه و برگرده وطن. لاقل اعصاب ملت راحت میشه تا چهار سال دیگه. به نظر می رسه فوتبال ایران دچار یه بیماری مزمن شده، حالا چه بیماری ای و اینکه چطور باید درمان بشه، کارشناسان دانند!