بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

یادداشت

متاسفانه یا خوشبختانه، به این نتیجه رسیدم که در دنیای امروز باید بی رحم بود، و روندی بی رحمانه را در زندگی پیش گرفت، باید لطافت و زیبایی را کنار گذاشت و فقط برای مورد قبول واقع شدن یک یا چند نفر، بغض را در گلو خفه کرد و در پی آن وحشیانه قهقهه زد. بدون سازش، بدون مهربانی بیش از حد، بدون انعطاف پذیری حال به هم زن و صد البته با رفتاری عادلانه و عاقلانه. مثل این که سوار قطاری و به رئیس قطار بگویی از این راه برو چون قشنگتر است، می خواهی هر جا که دلت می خواهد و چشمت از پشت شیشه می بیند بروی اما مسیر از قبل مشخص است، آن هم درون یک اتاق آهنی و تنگ که آدمها مدام بهت تنه می زنند... تا زمانی که عکس این مسئله ثابت نشده تصمیم همین است.

.......................................

قسمت اعظم جذابیت و حساسیت جام جهانی فوتبال به چهار سال یکبار برگذار شدنش است. من که اهل فوتبال نیستم اما تنها استفاده ی که از این رویداد می کنم این است که ۱۲ سال است آن را به عنوان یک نقطه زمانی در زندگی ام قرار داده ام، و از خود می پرسم: این بار هم گذشت، چهار سال بعد کجا خواهم بود؟ مشغول به چه کاری؟ با چه کس یا کسانی؟ چه سرنوشتی خواهم داشت؟ و چهار سال وقت دارم دنبال جواب این سوالها بگردم...

........................................

نجات غریق ها دو دسته اند: یا خودخواه و مغرورند یا باهوش و آب زیر کاه، که در هر صورت جامعه به آنها نیاز دارد. کاش همه شنا بلد بودند...

نظرات 6 + ارسال نظر
شیر و خط دوشنبه 19 تیر 1385 ساعت 05:48 ب.ظ http://4130.blogfa.com

با سلام و تشکر از ابراز لطف شما.امیدوارم همانطور که شما خواسته اید باشم.چشم انتظار مساعدت و ارشاد دوستان هستم.موفق باشید.

گوگانا دوشنبه 19 تیر 1385 ساعت 08:17 ب.ظ http://googana.blogsky.com

سلام.دوست عزیز من که واقعا همین تصمیم رو گرفتم تو این دو ره او زمونه آدم باید زور گو باشه چون هرچی با خوبی و محبت رفتار میکنی بد میبینی و قصد دارم ادم بدی باشم تا همه ......

یاسمن دوشنبه 19 تیر 1385 ساعت 08:29 ب.ظ http://yasi5.blogfa.com

سلام
البته که باید توی زندگی یه سری علایق باشه ولی علائق همه ی آدمها واسه یه مدت کوتاست ..........نمی دونم چرا
به روزم
دوست داشتی بیا
ممنونم

بندری سه‌شنبه 20 تیر 1385 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام
ارزو دارم همه چیز بر وفق مرادت بیش بره
شما نمیتونید بیرحم باشید چون ذاتا خوب و گلید
شاید به یک تعطیلی خوب احتیاج دارید .

شهرام سه‌شنبه 20 تیر 1385 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.shahramclub.blogsky.com

سلام دوست عزیز از حرفات بوی نا امیدی میاد!

بندری پنج‌شنبه 22 تیر 1385 ساعت 03:21 ب.ظ

G/day mate how you going?dont worry too much and take it easy.your mate banderi.

Thanks buddy, have fun.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد