بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

صالح سنگبر با میل خودش رفت

خبر: صالح سنگبر، شاعر و بومی سرای هرمزگانی خودکشی کرد.

باورش سخت است. چه اندوهی بود در نگاهش، در آخرین نگاهش. به کجا می نگری صالح؟ زندگی را چطور می بینی؟ و دیدی؟ چقدر خوشحال شدم موقعی که خبر وبلاگ نویس شدن صالح سنگبر را در وبلاگ سیاورشان خواندم، و گفتم بالاخره وبلاگ نویسان هم از بی کس و کاری در آمدند، حالا می توانند درمقابل وبلاگ نویسان دیگر شهر ها به خود ببالند که بازمانده نسل ابراهیم منصفی با آنهاست، و می نویسد. گفتم دنیای کسالت بار وبلاگی دیگر با حضور او گرمایی خواهد گرفت، همه مان به جنب و جوش می افتیم، حالا که صالح آمده و از نسل خودش و از زبان خودش و از دغدغه خودش می نویسد، ما هم به نوشتن ترغیب می شویم، و عجب صالح سنگبر به همه ما رودست زد! نمی دانم چه بگویم... خودکشی؟ آن هم ...

پایان خبر.

...

صالح هم ...برید/ شریف

وبلاگ پروند دیگر به روز نمی شود . : بندرخوبم

پروند /فریاد صبر

برای خالو سنگبر/مهدیسما

سیاورشان

سایت هفتان

پروند دیگر به روز نمی شود / بندر خوبم

نظرات 9 + ارسال نظر
شهرام یکشنبه 12 شهریور 1385 ساعت 08:03 ق.ظ http://www.shahramclub.blogsky.com

سلام دوست عزیز واقعا نمیدونم چی بگم از تاسف اون وبلاگی که اسمش در مورد امید بود و ...
چطور خودش نا امید ترین بود
خبر دردناکیه

سیاورشن یکشنبه 12 شهریور 1385 ساعت 10:23 ق.ظ

بزن لیوا که بندر ناله ایشه که زارش ناله صد ساله ایشه
نگفتن شهر بندر امخریدن سند سازن کاکا ! کباله ایشه
خدا بالای سر و دیریا کنارن امید مه به تو دادا برارن
مره پره منین بی تو میونتا بدو کاری بکن که وخت کارن

[ بدون نام ] دوشنبه 13 شهریور 1385 ساعت 06:57 ب.ظ

آرزو میکنم خدا اونو واسه این گناهش ببخشدش.در ضمن دوست عزیز نمیدونم تا چه حد این آقا و مرحوم منصفی در پیشرفت هنر در شهرمون موثر بودن اما به شما توصیه میکنم به اینجور آدما هیچ وقت دلتون گرم نشه عاقبتشو که دیدی.

ابراهیم چهارشنبه 15 شهریور 1385 ساعت 10:38 ق.ظ http://inja-anja.miohanblog.com

بگذار تا این جوش و خروش مرسوم پس از هر مرگ بخوابد! آنگاه مردان عمل را خواهی شناخت. یا حق

چوک محله چهارشنبه 15 شهریور 1385 ساعت 10:02 ب.ظ http://sarekoocha.blogsky.com

دلـُم اِمشو هوای صالح ایکِه
بدو صالح که غم بی مه لِه ایکِه

بدو صالح بگـَه شعری دوبارهَ
بُنُس مرحم رو زخم پارهَ پارهَ

تو بی مِه مثـل شمع پر فروغی
بدو تو یادُم هادَه ای گــــنوغی

من شنبه 18 شهریور 1385 ساعت 07:22 ب.ظ http://fozolbashi.blogsky.com

در زمان حیاتش که هیچکس فدرش را ندانست.... اما مسلمن پس از مرگش همه برایش بزرگداشت میگیرند و شاید هم چاپ اثارش کاسبی جدیدی باشد برای برخی افراد....

آرتا سه‌شنبه 21 شهریور 1385 ساعت 02:43 ق.ظ

واقعا چرا؟این /اخرین راه حل بود؟چرا خودکشی؟

قشم سرافراز چهارشنبه 22 شهریور 1385 ساعت 10:19 ق.ظ http://www.nikkhoo.blogfa.com

سلام احوالت خوبن. چه اکردنی. حالا سر به ما نا نزنی. منتظرت هستم عزیز.خدانگهدارت

علی سه‌شنبه 13 شهریور 1386 ساعت 12:43 ق.ظ http://www.hormoz65.blogfa.com

اول دفتر به نام ایزد دانا
صانع پروردگار روحی توانا
***
از همگان بی نیازوبر همه مشفق
از همه عالم نهان وبر همه پیدا
---
ای ول چک چوکون بندر
سلام دوست عزیز دست نوشتهً شیوا وتاسیر گذاری دارید .
دوست دارم در کتاب قطور بشریت حاشیه ای خواندنی باشم
تا سطری ملال آور از متن !
منتظر اپ های بعدی شما هستم .به من هم یه سر بزنید....بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد