بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

نمایشگاه عکس

۵۰، عنوان نمایشگاهی است از عکس‌های روح‌اله بلوچی و حسن بردال که روز دوشنبه ۱۹ فروردین ماه در نگارخانه کورش گرمساری افتتاح می‌شود.
عکس‌های این نمایشگاه که طی سال‌های ۸۴ تا ۸۶ عکاسی شده‌اند در قطع ۳۰×۴۵ سانتی متر ارائه شده‌اند. این نمایشگاه تا ۲۷ فروردین ادامه دارد.
نشانی:‌ خیابان آیت‌اله غفاری . فرهنگسرای طوبی . طبقه سوم . نگارخانه کورش گرمساری
افتتاحیه : دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۷ ، ساعت ۱۸

 

فعالیت بچه های هرمزگان در هر زمینه ای همیشه خوشحالی و امید را به همراه دارد. امیدوارم دوستان عکاس ـ که الان دیگر تقریبا همه همدیگر را می شناسند یا حداقل اسم همدیگر را شنیده اند ـ علاوه بر فعالیت درون مرزی کمی هم به فکر فعالیت های برون مرزی باشند. در سال کلی مسابقه و جشنواره دولتی و خصوصی خارجی برپا می شود، به عنوان یک آماتور از عکاسان هم استانی تقاضا می کنم که از این قافله عقب نمانند. با این همه عکاس در استان هرمزگان، ‌چه آماتور چه حرفه ای، لاقل در مسابقه "فتوبلاگیز" (Photobloggies) که هر سال برگزار می شود و فرد برنده توسط رای بازدید کنندگان انتخاب می شود،‌ می توانیم هر سال یک برنده داشته باشیم! باور کنید می توانیم، مهم نیست کی برنده می شود،‌ مهم این است که یکی از ماها برنده می شود، مهم اتحادی است که موقع رای گیری به وجود می آید و نتایج آن اتحاد خیلی با ارزش تر از صرفا برنده شدن یک نفر است.

برای اطلاعات بیشتر از فتوبلاگیز و نتایج مسابقه پارسال در بخش های مختلف به سایت این مسابقه مراجعه کنید. در ضمن، این مسابقه فقط مختص عکاسان نیست، وبلاگ نویسان هم می توانند در آن شرکت کنند به شرط اینکه انگلیسی بنویسند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد