بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

سلام

سلام. ما اومدیم. یه مدت به علت امتحانات نتونستم بیام. الان هم تهران هستم برای خوشگذرونی  و هر چیزی تو این ما یه ها ...
خوب این جا ( حکیمیه ) هوا خیلی بیسته ...
راستی ناخدا خیلی پیشرفت کرده ... مخلصش هم هستیم . یاست دوست یابی هم یه کمی راه افتاده ... مرسی از همه بچه باحالا
فعلا بای...
نظرات 2 + ارسال نظر
مدیر مسئول دوشنبه 9 تیر 1382 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.saridaily.blogsky.com

مطالب بروز شده:شعرآقا پلیس_بچه بسیجی_شعر جدید یار دبستانی من_کاریکاتور از گروه فشار_فرهنگ لغت گروه فشار____________________بزودی متن سعید عسگر =عشق+2) (نوشته های مدیر مسئول هر هفته تغییر خواهد کرد

هاله سه‌شنبه 10 تیر 1382 ساعت 12:02 ق.ظ http://chekhabara.blogsky.com

سلام خوشحال میشم اگه به من سر بزنی من دنبال یه سری دوست خوب وبلاگ نویس دسته گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد