بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

دهات اینترنتی بندر عباس

خبر جدید اینکه تمام شهر رو کنده اند و قصد دارند که از بعد از تمام شدن طرح صد و بیست و پنج ساله فاضلاب بندر عباس شهر رو تبدیل به ابوظبی کنند و حتی در مواردی بهتر از آن !
ناراحت نشید ولی بندر عباس یه دهات بزرگه .... چه بخواید چه نخواید ...
نظرات 2 + ارسال نظر
ناخدا شنبه 22 شهریور 1382 ساعت 09:04 ب.ظ http://bandari.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااام . سلامی به گرمی هوای ظهر آفتابی ماه تیر یزد !!! چطوری کامیرای عزیز؟ امیدوارم که همیشه خوب و خوش و سلامت و ... باشی. به روی چشم . حتما یه قالب توپ و اختصاصی برات طراحی میکنم . ولی اول به یه سری اطلاعات اولیه نیاز دارم . مثل . عکس . رنگ سایز فونت ها و .. از این جور حرف ها که حرفه ای ها میگن !!! منتظر ایمیلت هستم. در پناه حق

جواد دوشنبه 24 شهریور 1382 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.javadrasooli.com

سلام
من هم تبریک می گم و امیدوارم که فعالیت هاتون ادامه داشته باشه
ناخدا از کوروش گرمساری شنیدم سایتش دست توء - یه چند تا عکس بفرست ایم ور بازار

هر چی این خط دوم رو خوندم نفهمیدم منظورتون چیه ؟؟؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد