بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

این روزها

چه جشنی ؟ چه ازدواجی ؟
بابا مراسم فارغ التحصیلی بود، چقدر هم شلوغ بود ! گمونم نصف بندر اومده بودند.
ولی چیزی که مهمه زمان برگزار شدن همچین برنامه ایه !!! بهترین موقعیت برای تبلیغات ! چه میکنه این آقای دکتر مشیری !
بر خلاف ادعای بعضی ها جو انتخاباتی امسال خیلی حساس تر از قبله ، هنوز هیچی نشده یه مشت سایت پیدا شدند که آمارهای مختلفی از نظر مردم درباره انتخابات می‌ده که مردم اینجورین و هیشکی انتخابات شرکت نمی‌کنه و از این صوبتا ...
نظر شما چیه ؟ دیرباز ؟ یا حبیبی یا ذوالقدر یا مشیری یا آشوری ؟ اصلا تو کار سیاست هستید ؟ می‌دونید دور ور برتون چی می‌گذره ؟
به احتمال زیاد آقای مشیری برنده میشه. ولی از این همه جار و جنجالی که به پا شده من یه چیز برام روشن شده ، اونم اینه که دیگه مردم هیچی براشون مهم نیست ، کی برنده بشه ، کی بازنده بشه ، دست همشون رو خوندند ! البته بعضی‌ها همون دو سال پیش خونده بودند !
به من هم هیچ دخلی نداره نتیجه این انتخابات و هر انتخابات دیگه ای ! من زندگی خودم رو دارم و دوستش دارم و خودم آقای خودم هستم .
قرار بود که عکس بذارم اینجا ولی خوب دیدم خیلی شلوغ پلوغه و مراسم بیخودیه منصرف شدم ...
نظرات 5 + ارسال نظر
زخم زبون دوشنبه 27 بهمن 1382 ساعت 02:58 ب.ظ http://weblog.zakhmezaboon.com

سلام وبلاگ خوبی داری.به منم سر بزن اگه مایل بودی تبادل لینک کنیم.موفق باشی.

یه دوست چهارشنبه 29 بهمن 1382 ساعت 06:34 ق.ظ http://www.myqueen.co.sr

سلام.امیدوارم همیشه مثل هوای خوب زمستونهای بندر با طراوت باشین.من از سال ۶۷ تا ۷۱ بندر بودم و اونجا هم دانشگاه رفتم.نمیدونم شما چی میخونین اما من هوشبری در دانشکده پرساری مامایی اونجا خوندم و بعدش هم از مشهد مدرک پرستاریم را گرفتم.از بندر خاطرات خوب زیاد دارم .از بازار هاش بخصوص بازار مگسیها که اولین بار در اون گم شدم و..... خوابگاه ستاره در چه حال است؟ یادگاری از بندر و مردمان خوب و خونگرمش یک نوار بستکی و کلی دوست و خاطره اوردم.اخرین بار که امدم بندر ۲ سال پیش بود خیلی فرق کرده بود.اگه ایران بودم حتما امسال عید هم میامدم.
بهت سر میزنم.لینکت را هم میذارم اخه بوی بندر بوی خوب خاطراتم را میدی.......

ایران سانگس پنج‌شنبه 30 بهمن 1382 ساعت 05:58 ب.ظ http://iransongs.com

خسته نباشی خالو کامیرا همونطور که از اسمت پیداست باید همه جا باشی اما نیستی

فواد سه‌شنبه 5 اسفند 1382 ساعت 05:05 ب.ظ http://fuadjh.blogsky.com

سلام پس خاله!!!
مخلص شما ماهم ساکن بندریم البته موقت(دانشجویی)
اصلیتم رو یدری!!؟؟
وبلاگ قشنگی داری امیدوارم موفق باشی
ما وبلاگکی داریم تو مایه کامپیوتر می نویسیم سربزن منتظرم

حامد جمعه 8 اسفند 1382 ساعت 11:31 ب.ظ http://hamed-poet.persianblog.com

سلام
یه شب شعر داریم پنجشنبه 21 اسفند تو سینما انقلاب
از قول ما بچه های علاقمند رو دعوت کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد