بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

بندرعباس سیتی

نگاه روزانه من به شهر بندرعباس و هرمزگان - بندرعباس سیتی

دومین نشست

خلاصه ! دومین نشست  هم با حضور بچه‌ های گلی مثل احمد وروجک و عادل و دختر بندری برگزار شد:
۱- حرفهای خیلی خیلی مهمی زده شد و تصمیم های خیلی خیلی مهمی گرفته شد.
۲- قرار شد به جای وبلاگ گروهی یه سایت جامع تاسیس کنیم که محتواش همه چیز درباره بندرعباس باشه، و وبلاگ گروهی هم قسمتی از سایت باشه.
۳- تاریخ قرار بعدی مشخص شد. پنجشنبه ۵ شهریور ۸۳ نگید نگفتم.
۴- در پایان از تمام کسانی که توی این نشست بودند با یک عدد سکه بهار آزادی تجلیل شد و همچنین قرار شد اونایی رو که اصلا نیومدند ( مثل ناخدا و آزاد و تی ان تی و سپید و ...)در اولین فرصت ترور کنیم. این قسمت از مراسم با شادی و دست و سوت حاضران همراه بود.
۵-  آخی طفلکی آزاد هک شده !!!
۶- مرجان جریمه نشد !!!! ( دو نقطه دی !! )

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 3 مرداد 1383 ساعت 01:09 ب.ظ

آزاد یاسمین شنبه 3 مرداد 1383 ساعت 04:46 ب.ظ http://guff.persianblog.com

سلام . . . چطوری؟ . . . در اولین فرصت خودمو برای ترور تحویل میدم . . . راستی . . . وبلاگمو تا چند روز دیگه پس میگیرم . . . بخاطر حمایت همه جانبه ممنون . . . (خنده) . . . موفق باشی . . . آزاد

o(^._.^)o یکشنبه 4 مرداد 1383 ساعت 10:22 ق.ظ http://ahmad4u.tk

سلام اون نظر اولی مال من بودا ! هرکاری کردم پست نشد که نشد برای آزاد دعا میکنم که وبلاگتو بدون خون و خونریزی پس بگیری !

کرال دوشنبه 5 مرداد 1383 ساعت 02:32 ق.ظ http://shahzadeyeman

من اول خودتو ترور میکنم !!! D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد